SilabGarza - RS Private Server  
Home Forum Play Register Store Market Highscores Mark Forums Read
Go Back   SilabGarza - RS Private Server > In-game > PKing and Pvm > Bank Pictures
Reload this Page startin scratch


startin scratch
Old
  (#1 (permalink))
88 CB is Offline
Senior Member
image
 
88 CB's Avatar
 
Posts: 2,280
Cookies Given: 189
Cookies Received: 184
Time Online: 97 d 19 h 47 m
   
Default startin scratch - 02-19-2013, 02:44 AM

sup guys im starting scratch forgot to vid @ beggining when i emptied all my items (aceept my 'rares') and ofc i wont be emptying my baby vails :3


goal: 5 3A ammys
10k vail's :3

will be postin new vids everyday or so :3

some rules:

no cheating no gettin free shit (aceept vails lol) not MAKING a friend buy shit that i get so it helps me

regular shit basic stuff, ye u guys know
wish me luck


progress one posted
http://sg-forum.com/pking-pvm/show-...gress-1-a.html



Last edited by 88 CB; 02-20-2013 at 05:59 PM.
  
Old
  (#2 (permalink))
Mavex is Offline
<span style="color: purple">Ex-Staff</span>
image
 
Mavex's Avatar
 
Posts: 1,598
Cookies Given: 164
Cookies Received: 99
Time Online: 29 d 18 h 47 m
Clan: W.I.N
   
Default 02-19-2013, 02:47 AM

R.I.P Wealth.

Good luck noob, #Them Vials


~ Damon ~ Kevin ~ Justin ~ Zach ~ Marco ~ Pat ~ AJ ~ Derk ~ Kane ~ Josh ~ Aaron ~ Martin ~





  
Old
  (#3 (permalink))
Insecurities is Offline
RSN: Serial Memer
image
 
Insecurities's Avatar
 
Posts: 6,434
Cookies Given: 686
Cookies Received: 1,227
Time Online: 114 d 17 h 23 m
   
Default 02-19-2013, 02:47 AM

You can make it in a day staking. You're so good at that. ._.
Good luck though, have I started a trend here?





In-game name: Pat
Promoted: 25/1/2013
Re-promoted: 5/3/2014
Spoiler

  
Old
  (#4 (permalink))
Daffy Duck is Offline
<span style="color: gold">LolWut?</span>
image
 
Daffy Duck's Avatar
 
Posts: 1,634
Cookies Given: 399
Cookies Received: 69
Time Online: 33 d 13 h 19 m
Clan: CuttingEdge, Imperium
   
Default 02-19-2013, 02:48 AM

If that is your choice, hope you will successfully earn back your bank. Good luck.


  
Old
  (#5 (permalink))
Maurice-ha is Offline
Love Donating

image
 
Maurice-ha's Avatar
 
Posts: 114
Cookies Given: 77
Cookies Received: 1
Time Online: 2 d 6 h 56 m
Clan: Evolution of Killers
   
Default 02-19-2013, 02:51 AM

gl earning back your bank!
  
Old
  (#6 (permalink))
GoogleSlayer is Offline
Senior Member
image
 
GoogleSlayer's Avatar
 
Posts: 7,367
Cookies Given: 1,174
Cookies Received: 1,131
Time Online: 167 d 23 h 10 m
   
Default 02-19-2013, 03:07 AM

Lol I did it once before, it's quite simple.
Good luck nonetheless.




My Steam Profile (from SteamDB)


~Gifts ~
Spoiler
  
Old
  (#7 (permalink))
Cheesy Sword is Offline
Senior Member
image
 
Cheesy Sword's Avatar
 
Posts: 459
Cookies Given: 0
Cookies Received: 16
Time Online: 4 d 2 h 19 m
   
Default 02-19-2013, 03:49 AM

Good luck mate i hope you will get your bank back.


  
Old
  (#8 (permalink))
Illcreamyou is Offline
Senior Member

image
 
Illcreamyou's Avatar
 
Posts: 377
Cookies Given: 14
Cookies Received: 11
Time Online: 15 d 16 h 49 m
Clan: #team-pirate
   
Default 02-19-2013, 04:18 AM

good luck
  
Old
  (#9 (permalink))
88 CB is Offline
Senior Member
image
 
88 CB's Avatar
 
Posts: 2,280
Cookies Given: 189
Cookies Received: 184
Time Online: 97 d 19 h 47 m
   
Default 02-19-2013, 05:42 AM

Quote:
Originally Posted by Mavex View Post
R.I.P Wealth.

Good luck noob, #Them Vials
Ir on 8.5k vails


  
Old
  (#10 (permalink))
Ashton is Offline
Senior Member
image
 
Ashton's Avatar
 
Posts: 5,423
Cookies Given: 253
Cookies Received: 459
Time Online: 17 d 21 h 49 m
   
Default 02-19-2013, 05:58 AM

Meh offme. I started with nothing at all back in September.



Such shitty activity at the time.

But ye gl with this, was easy as shit to make bank.
  
adsense code2.3
Closed Thread

Bookmarks

startin scratch

Bank Pictures




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
adsense2.6
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -7. The time now is 04:58 AM.





Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.