SilabGarza - RS Private Server  
Home Forum Play Register Store Market Highscores Mark Forums Read
Go Back   SilabGarza - RS Private Server > In-game > PKing and Pvm > Monster Drops
Reload this Page logged in today and got this


logged in today and got this
Old
  (#1 (permalink))
Perroke is Offline
#stay strong
image
 
Perroke's Avatar
 
Posts: 7,185
Cookies Given: 165
Cookies Received: 133
Time Online: 60 d 5 h 29 m
   
Default logged in today and got this - 04-27-2013, 11:33 AM

shit sec i take a nice picture of d claws drop from wuvs, gf was on there with skype
EDIT:
sorry for it but i had claws drop on the first kill of a wyv but my gf was on skype so u could see here inn the cornor and i know shr don't want that. so yea i took screeni of 2 pairs of claws now.



My Goals

[x] 5500 posts
[x] 6000 posts
[x] 6500 posts
[x] 7000 posts
[] 7500 posts
[] 8000 posts

-----------------------





Big thanks to Opacity!

Last edited by Perroke; 04-27-2013 at 11:38 AM.
  
Old
  (#2 (permalink))
D Kai is Offline
<span style="color: black">Dark eyes of life.</span>
image
 
D Kai's Avatar
 
Posts: 3,362
Cookies Given: 458
Cookies Received: 373
Time Online: 116 d 12 h 6 m
Clan: Imperium Owner
   
Default 04-27-2013, 11:35 AM

Lol wut

Damn i am jelly, my last claws drop was ages ago.
gz ;3

Last edited by D Kai; 04-27-2013 at 02:58 PM.
  
Old
  (#3 (permalink))
Rulez12 is Offline
Old Legend
image
 
Rulez12's Avatar
 
Posts: 2,807
Cookies Given: 7
Cookies Received: 115
Time Online: 24 d 21 h 55 m
Clan: The unknown
   
Default 04-27-2013, 11:37 AM

gratz on claws


  
Old
  (#4 (permalink))
Perroke is Offline
#stay strong
image
 
Perroke's Avatar
 
Posts: 7,185
Cookies Given: 165
Cookies Received: 133
Time Online: 60 d 5 h 29 m
   
Default 04-27-2013, 11:39 AM

Quote:
Originally Posted by D Kai View Post

Damn i am jelly, my last claws drop was ages ago.
gz ;3
fku i was fixing it because she don't wanne be there and u took a screen xD



My Goals

[x] 5500 posts
[x] 6000 posts
[x] 6500 posts
[x] 7000 posts
[] 7500 posts
[] 8000 posts

-----------------------





Big thanks to Opacity!

Last edited by Perroke; 04-28-2013 at 08:04 AM.
  
Old
  (#5 (permalink))
Empty Void is Offline
<span style="color: springgreen">Empty Void Of the Seven Seas </span>
image
 
Empty Void's Avatar
 
Posts: 642
Cookies Given: 51
Cookies Received: 74
Time Online: 10 d 4 h 32 m
Clan: BOB
   
Default 04-27-2013, 11:44 AM

Quote:
Originally Posted by Perroke View Post


fku i was fixing it because she don't wanne be there and u took a screen xD
So you like dem blondes

Its cool haha i do too she looks kinda like my girl cept.. my babys smaller haha



I havent had a claw drop in awhile.. im jealous tbh, Wyvs hate me


Love.

Spoiler

^LETS TERNT IT UP^
  
Old
  (#6 (permalink))
Zainahmed is Offline
<span style="color: cornflowerblue">#F°rumsSwag</span>
image
 
Zainahmed's Avatar
 
Posts: 7,435
Cookies Given: 25
Cookies Received: 365
Time Online: 52 d 12 h 55 m
Clan: Winning is Natural
   
Default 04-27-2013, 11:45 AM

Gratz on claws broo


  
Old
  (#7 (permalink))
Wabbit is Offline
<span style="color: cornflowerblue">Procrastinate</span>
image
 
Wabbit's Avatar
 
Posts: 861
Cookies Given: 4
Cookies Received: 12
Time Online: 12 d 8 h 50 m
   
Default 04-27-2013, 02:56 PM

Lol wtffff
Grats on claw drops, I've never gotten one myself .
  
adsense code2.3
Closed Thread

Bookmarks

logged in today and got this

Monster Drops




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
adsense2.6
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -7. The time now is 12:01 AM.





Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.