SilabGarza - RS Private Server  
Home Forum Play Register Store Market Highscores Mark Forums Read
Go Back   SilabGarza - RS Private Server > Off Topic > Social Life > Advice > Relationships
Reload this Page Need Help!


Need Help!
Old
  (#1 (permalink))
Robbyyyy is Offline
Member
image
 
Robbyyyy's Avatar
 
Posts: 50
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 13 h 32 m
   
Default Need Help! - 04-23-2012, 10:12 PM

Been with my girlfriend for 3 years. We were talking and I was joking around with her saying I'm not letting her go to a One Direction concert and...well you can just read this..I couldn't attach the file so here you go:
Diana' says:
ouuuu
mkkk
goodnight
Robert says:
GOODNIGHTTTTTTTTTTTTTTT
Diana' says:
cya later
Robert says:
you're not going to concert
Diana' says:
u bettter come to school tmmrw
Robert says:
love you and I kinda have too
Diana' says:
yes i am
Robert says:
no u not
Diana' says:
yes i am
Robert says:
whyy
Diana' says:
cause
why dont u want me to go ?
Robert says:
because they're 5 cute boys singing..
and your my girlfriend
but obv im not gonna make you NOT go
Diana' says:
exactly im UR girlfriend
its not like im going to date them and stuuf im urss always
until u dont want me
but always :3
Robert says:
lol....
why would you even say that
I'll always want you
Diana' says:
cause im realistic
Robert says:
but yeah you should go to bed now..
Diana' says:
i amm
Robert says:
lol
realistic?
Diana' says:
yess
nightyyyyyyyy
Robert says:
o.o night..
Diana' says:
ily<3
Robert says:
ily2
Diana' says:
PUT AHEART MENG
Robert says:
im shocked..
i cant
Diana' says:
why ?
Robert says:
Diana' says:
cause im realistic

Diana' says:
ommmg
theres nothing to be schocked about
Robert says:
uhm
kay i gtg bye
Diana' says:
-.-
bye

As you can see, I was in shock. I was in such a happy mood but when she started being all like..that, my heart started beating faster and it was harder to breathe, I don't know why but I cant talk to her right now but I don't want to break up with her. She's a great girl and she really does mean the world to me. I don't know what to do.


Goals:
[x] 50 posts [ ] 10 cookies
[ ] 100 posts [ ] 50 cookies
[ ] 500 posts [ ] 100 cookies
[ ] 1,000 posts [ ] 200 cookies

[ ] get known
[ ] design a cool signature
[ ] 500m cash in SilabGarza




  
Old
  (#2 (permalink))
Forum Swag is Offline
image
 
Forum Swag's Avatar
 
Posts: 178
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 1 d 11 h 40 m
   
Default 04-23-2012, 10:23 PM

If you're still saying "ily" and "ily2" after 3 years instead of spelling it out, it's not serious.

Drop it while you can.
Be realistic.
  
Old
  (#3 (permalink))
Brittany is Offline
SG
image
 
Brittany's Avatar
 
Posts: 24,709
Cookies Given: 611
Cookies Received: 3,789
Time Online: 203 d 20 h 28 m
   
Default 04-23-2012, 10:24 PM

Is it just me or do I see nothing wrong with this convo lol.



Sometimes we just need a friend.
Someone to hold us when you can't stand.
Sometimes even to pretend like you matter for that split second that everything seems to be crashing down.
And sometimes it's just easier to say goodbye.

  
Old
  (#4 (permalink))
Obby Veng Us is Offline
<span style="color: lavender">Realist</span>
image
 
Obby Veng Us's Avatar
 
Posts: 1,838
Cookies Given: 0
Cookies Received: 19
Time Online: 33 d 10 h 5 m
Clan: TPD
   
Default 04-23-2012, 10:47 PM

Correct me if I'm wrong, but how is this a fight? I will admit, I fight with my gf over stupid shit like Facebook, but I'm completely stumped on what this truly is. o.O


  
Old
  (#5 (permalink))
iPod is Offline
~That's it?~
image
 
iPod's Avatar
 
Posts: 1,678
Cookies Given: 631
Cookies Received: 171
Time Online: 37 d 6 m
Clan: W.I.N
   
Default 04-23-2012, 11:45 PM

Tbh; i'm with Britt on this one. No idea what's wrong and what you're shocked about?


If you give a fuck what people think, you're not going to get anywhere



  
Old
  (#6 (permalink))
Brittany is Offline
SG
image
 
Brittany's Avatar
 
Posts: 24,709
Cookies Given: 611
Cookies Received: 3,789
Time Online: 203 d 20 h 28 m
   
Default 04-23-2012, 11:48 PM

seems he's shocked she's "Realistic" which in my book isn't a bad thing?

Shit dude if you're questioning yourself over 3 years because she said she's "realistic" get over yourself and dump her before you hurt her.

Just lucky you're not with me. If my bf flipped out over me being honest, I'd leave him instantly.



Sometimes we just need a friend.
Someone to hold us when you can't stand.
Sometimes even to pretend like you matter for that split second that everything seems to be crashing down.
And sometimes it's just easier to say goodbye.

  
Old
  (#7 (permalink))
Introxx is Offline
image
 
Introxx's Avatar
 
Posts: 110
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 1 d 7 h 51 m
Clan: unkown
   
Default 04-24-2012, 12:06 AM

Quote:
Originally Posted by Mommy View Post
Is it just me or do I see nothing wrong with this convo lol.
ya i dont really see anything wroung it doesnt seem like a big deal type thing i think your all good tbh and ya you shouldnt be saying ily still haha but ya
  
Old
  (#8 (permalink))
Josh. is Offline
Night Will Fall
image
 
Josh.'s Avatar
 
Posts: 812
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 6 d 21 h 13 m
   
Default 04-24-2012, 02:37 AM

Seems to me that you both got a little confused by each other.

Just explain the reasons behind what you said more clear.

And then remember the one most important thing for a successful relationship...

What she says goes lol!


Rafee,Moh,Dean,Dave,Bobby,Guli,Harry
The path you take is the path you choose.


  
Old
  (#9 (permalink))
Welshboy is Offline
Senior Member
image
 
Welshboy's Avatar
 
Posts: 3,901
Cookies Given: 309
Cookies Received: 697
Time Online: 164 d 11 h 23 m
   
Default 04-24-2012, 04:24 AM

Seems like a slight case of paranoia to me, deep set of course. It would have to be to only appear now after 3 years. You should at least talk about it with her, if nothing else.




Spoiler
  
Old
  (#10 (permalink))
Skilla K? is Offline
image
 
Skilla K?'s Avatar
 
Posts: 4,709
Cookies Given: 36
Cookies Received: 76
Time Online: 71 d 4 h 53 m
Clan: 076 Pking
   
Default 04-24-2012, 04:59 AM

3 years and you have convo's like that?
I'd expect 10 years to act like that.

I've been with my Girl for 2 years, and we have WAY different talks. Were much more mature and actually have fun over anything rather then start crying over 1 word. If you've been with her for 3 years and she's not sure about you/thinks your gonna break up..wtf you still doing with her?
  
adsense code2.3
Closed Thread

Bookmarks

Need Help!

Relationships




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
adsense2.6
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -7. The time now is 03:33 PM.





Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.