SilabGarza - RS Private Server  
Home Forum Play Register Store Market Highscores Mark Forums Read
Go Back   SilabGarza - RS Private Server > Off Topic > Social Life > Advice > Relationships
Reload this Page Ex girlfreind stalkign me


Ex girlfreind stalkign me
Old
  (#1 (permalink))
Omgitzkyle is Offline
Senior Member
image
 
Omgitzkyle's Avatar
 
Posts: 575
Cookies Given: 0
Cookies Received: 1
Time Online: 3 d 22 h 28 m
   
Default Ex girlfreind stalkign me - 09-23-2010, 01:00 PM

How do i get my ex-girlfreind to stop stalking me i've blocked her for everything but in school she still is ive told school admins but they say they cant do shit what do i do :l.
  
Old
  (#2 (permalink))
Kessen is Offline
image
 
Kessen's Avatar
 
Posts: 419
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 3 d 38 m
   
Default 09-23-2010, 01:07 PM

Rofl this happened to me i even tried to tell her to leave me alone

but she didn't so i got one of my girl mates to have a talk with her

and she left me alone(:
  
Old
  (#3 (permalink))
Omgitzkyle is Offline
Senior Member
image
 
Omgitzkyle's Avatar
 
Posts: 575
Cookies Given: 0
Cookies Received: 1
Time Online: 3 d 22 h 28 m
   
Default 09-23-2010, 01:10 PM

Havent tried that yet thanks.
  
Old
  (#4 (permalink))
Jemo is Offline
image
 
Jemo's Avatar
 
Posts: 1,041
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 8 d 21 h 54 m
   
Default 09-23-2010, 01:11 PM

Just flame her, tell her you don't want her, it's over, and you don't even like her anymore.
  
Old
  (#5 (permalink))
Benn is Offline
Proud military pilot.

image
 
Benn's Avatar
 
Posts: 238
Cookies Given: 0
Cookies Received: 0
Time Online: 6 d 11 h 50 m
Clan: OWD Juniors
   
Default 09-23-2010, 01:11 PM

Run. Run for your life.


I belong to a group of men who fly alone. There is only one seat in the cockpit of a fighter airplane. There is no space alotted for another pilot to tune the radios in the weather or make the calls to air traffic control centers or to help with the emergency procedures or to call off the airspeed down final approach. There is no one else to break the solitude of a long cross-country flight. There is no one else to make decisions.
I do everything myself, from engine start to engine shutdown. In a war, I will face alone the missiles and the flak and the small-arms fire over the front lines.
If I die, I will die alone. - Anon

Chicks dig us, and guys think we're cool.

Tom Krizek, airline captain

  
Old
  (#6 (permalink))
Omgitzkyle is Offline
Senior Member
image
 
Omgitzkyle's Avatar
 
Posts: 575
Cookies Given: 0
Cookies Received: 1
Time Online: 3 d 22 h 28 m
   
Default 09-23-2010, 01:17 PM

LOL i would run if only i could but sadly i cant i only have my permit :[

---------- Post added at 04:17 PM ---------- Previous post was at 04:15 PM ----------

"Just flame her, tell her you don't want her, it's over, and you don't even like her anymore."
yep but i get ass hole of the year it always works like that for me lolol its when ever im innocent
  
Old
  (#7 (permalink))
Welshboy is Offline
Senior Member
image
 
Welshboy's Avatar
 
Posts: 3,901
Cookies Given: 309
Cookies Received: 697
Time Online: 164 d 11 h 23 m
   
Default 09-23-2010, 01:17 PM

Let her have her way with you, angry sex is the best.




Spoiler
  
Old
  (#8 (permalink))
Omgitzkyle is Offline
Senior Member
image
 
Omgitzkyle's Avatar
 
Posts: 575
Cookies Given: 0
Cookies Received: 1
Time Online: 3 d 22 h 28 m
   
Default 09-23-2010, 01:18 PM

lol hmm i think she would just cut my dick off
  
Old
  (#9 (permalink))
Welshboy is Offline
Senior Member
image
 
Welshboy's Avatar
 
Posts: 3,901
Cookies Given: 309
Cookies Received: 697
Time Online: 164 d 11 h 23 m
   
Default 09-23-2010, 01:21 PM

Quote:
Originally Posted by Omgitzkyle View Post
lol hmm i think she would just cut my dick off
Oh, you mean crazy sex.. Get the FUCK out of there.




Spoiler
  
Old
  (#10 (permalink))
Omgitzkyle is Offline
Senior Member
image
 
Omgitzkyle's Avatar
 
Posts: 575
Cookies Given: 0
Cookies Received: 1
Time Online: 3 d 22 h 28 m
   
Default 09-23-2010, 01:23 PM

YEAH your telling me rofl
  
adsense code2.3
Closed Thread

Bookmarks

Tags
girlfreind, hell, wtf?

Ex girlfreind stalkign me

Relationships




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
adsense2.6
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -7. The time now is 03:37 PM.





Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.